Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
20 september 2023

Uitstekend

Mijn ervaring met de tandarts en mondhygiënist op 18 september 2023 was uitstekend, heel goed. I...

Lees meer
17 september 2023

Zeer professioneel en vakkundig!

Bij Janine geweest voor een gebit reiniging. Zeer aangenaam en professioneel.

13 september 2023

Ze hebben mijn probleem opgelost.

Positieve ervaring, betrouwbaar vriendelijk team.

13 september 2023

Goed

Goede afspraak

11 september 2023

Fijne professionele tandarts

Prima professionele dienstverlening. Tandarts en assistente zijn goed op elkaar ingespeeld. Aanda...

Lees meer
10 september 2023

Alle mondzorg aanwezig onder 1 dak

Alle mondzorg aanwezig onder 1 dak

10 september 2023

uitstekend

uitstekend

10 september 2023

Blij met Jeanine!

Prettig ontvangen en ik word altijd goed behandeld door Jeanine

10 september 2023

Ik heb tot op heden altijd een goede ervaring gehad bij Mondzorg Maastricht

Heel vriendelijk personeel en tandartsen. Prettige begeleiding.

7 september 2023

Heel goed

Zeer goed geholpen met een drukplek op het ondergebit

6 september 2023

Prima

Ik kan alleen maar zeggen goede zorg

6 september 2023

Great

They were really nice and attentive

5 september 2023

Professioneel en vriendelijk

Persoonlijke aandacht.

2 september 2023

Quick appointment for an issue with a tooth

Got an appointment the next day. The dentist made sure that the treatment was not painful.

1 september 2023

Snel en prettig

Ik kon vlot terecht en eenmaal in de stoel werd mijn afgebroken kies snel en met duidelijke uitle...

Lees meer
1 september 2023

Superteam

Mijn tandarts en tandartsassistente zijn een superteam, Het lijkt wel een perfect op elkaar afges...

Lees meer
31 augustus 2023

Good

Good

31 augustus 2023

Prettig

Omdat ik al zeer lange tijd niet bij een tandarts was geweest moet ik toegeven dat het heel erg m...

Lees meer
31 augustus 2023

Uitstekend

Mondhygiëniste Desiree is zeer secuur. Geeft goede uitleg over hoe het beste een tandeloze mond ...

Lees meer
30 augustus 2023

Geweldig !

Ik was inmiddels overgestapt van en naar Tandarts Mondzorg Maastricht omdat ik op een gegeven mom...

Lees meer
27 augustus 2023

Vriendelijk geholpen

Snel en onmiddelijk vakkundig geholpen waarvoor andere keren extra moest terugkomen..... Behand...

Lees meer
26 augustus 2023

Goed

Goede zorg om mijn gebit

25 augustus 2023

Goede service vriendelijk en vakkundig team

Dit jaar veel pech gehad met een kroon en een brug die stuk gingen. Gelukkig kon ik snel terecht ...

Lees meer
21 augustus 2023

Zeer maar zeer tevreden

Zeer prettig veel en veel beter dan de dag er voor Ga liefste alleen nog als de zelfde assistent...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Maastricht
Prof. Pieter Willemsstraat 21
6224 CC
Maastricht
Vr
8:00 - 12:00